Esteu aquí

Inici | Participa

Camijove

El Camí com a eina d'educació en valors per a grups d’educació en el lleure i centres educatius de secundària (12-16 anys)

Els grups d'educació en el lleure i instituts disposen amb El Camí d’un recurs ple de possibilitats per la descoberta de la natura i de la realitat social i cultural de l'entorn proper i de la resta dels pobles que El Camí uneix en tot el nostre àmbit lingüístic i cultural. 

 
Voleu ser vetlladors del vostre tram d'El Camí?

Si voleu participar en senyalitzar el vostre tram d'El Camí i vetllar l'estat dels senyals un cop l'any, apunteu-vos i us oferirem una jornada de formació amena i pràctica sobre les tècniques de senyalització a través d’una caminada a l’etapa del tram que vetlleu.

Apunta-t'hi!

 

Participar en recollir continguts culturals i socials dels pobles a la Camipèdia

Una altra possibilitat que ofereix el Camí als joves és participar en recollir informació dels punts d’interès i crear continguts a la Camipèdia: patrimoni cultural, artístic i social, festes, tradicions, rondalles, llegendes, anècdotes, personatges il·lustres, etc.

 
El Camí com a eina de creixement personal

Si voleu fer un treball d'introspecció amb els nois i noies pel vostre compte, un dels brancals del Camí us pot ser útil: El Camí de Vidabona (Ripollès) és un camí iniciàtic que simbolitza l'avanç cap a la plenitud individual i col·lectiva com a conseqüència de la descoberta i entrega a la vocació de cadascú al servei de la societat.

  Fulletó cara A  Fulletó cara B

 
Taller de diàleg i consens

Aquest taller parteix d'una metodologia simple i a l'abast de tothom, vàlid tant per assemblees veïnals, associacions i també grups infantils i juvenils. Actua a uns nivells profunds de la persona i del grup, que transformen fondament el psiquisme i faciliten l'escolta i la presa de decisions sense votar, buscant el consens que millor reculli les diferents opinions i preferències. Podeu descarregar-vos la metodologia al document adjunt de més avall.

Aquí podeu veure una presentacio de la metodologia: https://youtu.be/DvoyhLestmY