Agenda

Raimon. Al vent del món. Exposició

Barcelona
Organitzador Arts Santa Mònica

l’expOsició raimon, es presenta a l’espai AnellA de l’arts santa mònica amb motiu del 50è aNiversari de la seva primera actuació a barcelona, amb la intenció de donar al cantautor valencià una dimensió més internacional i apropar-lo a les nOves generacions.
 
l’exposició ens presenta la biografia més íntima i pública del màxim exponent de la nova cançó. la mostra recull obres d’art vinculades a la carrera de raimon, d’autoRs com miró, Tàpies o andreu Alfaro, propietat del cantautor, fotografies de cartells i portades de discs, realitzades per fotògraFs com oriol maspons, colita, ros Ribas i Jordi fornas, o la col·lecció de carTells originals del propi autor. també hi trobarem discs, lp’s, cd’s, ep’s i edicions completes, entrevistes a Raimon, i projeccions audiovisuals de les sEves actuacions.
 
l’exposició es completa amb el treball intel·lectual de l’artisTa, cartes, texts i articles que raimon Havia escrit en castellà per la reVista destino i en català pel diario de barcelona, juntament amb tots aquells documents que passaren pel filtre de La censura franquista.
 
“aquesta exposició pretén mostrar al públic, amb documents sonors i visuals, imatges i objectes vinculats a l'artista i al seu món, fins a quin punt el compromís ètic d'un artista i l'encanteri de la seva obra poden arribar a ser transcendents.” 

Carlos Plasencia, comissari

Camipèdia

La enciclopèdia del Camí

Descobreix tots els articles relacionats amb el territori: patrimoni, natura, història i molt més.

Visita la Camipèdia