Distància

19.00km

Durada

Ruta de 2 dies

Dificultat global

Baixa

Ruta

De la Llosa de Ranes a Carcaixent

Temàtica

Descripció completa

 Etapa de la Llosa de Ranes a Castelló de la Ribera. El primer dia podem fer aquesta etapa de nou quilòmetres, podem ampliar-la amb la pujada a Santa Anna i el Castellet, per altra banda també podem visitar prop de Castelló de la Ribera el parartge anomenat la Gola que és on s'ajunten el Xúquer i el riu Albaida. Per altra banda un dels llocs més bonics de l'etapa és  el paratge de Santa Anna, on hi ha restaurant per dinar. Per dormir podem dormir a l'hostal Canonge que és troba vora la carretera a Castelló de la Ribera.

 Etapa de Castelló de la Ribera-La Pobla Llarga-Carcaixent. El següent dia podem fer aquesta etapa planera, caminem entre horts de tarongers, amb l'encant dels horts de Carcaixent, horts de tarongers rodats de parets de pedra amb vells palauets. Una vegada a Carcaixent podem  veure el casc antic de Carcaixent.

 A Carcaixent tenim servei de tren.

 

 

Senyalització / avisos / Mesos recomanants

Mesos recomanats
  • Gener
  • Febrer
  • Març
  • Abril
  • Maig
  • Juny
  • Juliol
  • Agost
  • Setembre
  • Octubre
  • Novembre
  • Desembre
Pel que fa al grau de dificultat és de nivell baix, hi ha una primera costereta suau i després és tot baixada i planer. Pel que fa a les distàncies són curtes el primer dia 9 km i el segon dia 10

Pobles / Punts d'Interès

A la Llosa de Ranes: El Casc antic amb les seues fonts urbanes i l'església. Pel que fa al terme l'ermita de Santa Anna i el paratge i  el Balneari .

A Castelló de la Ribera: El castellet, la font amarga, el palau de l'heretat,i el paratge de la Gola.

A la Pobla Llarga: El casc antic amb l'església.

 A Carcaixent: Els horts, amb l'hort de l'ermita, i pel que fa al casc antic l'església, el magatzem modernista i algunes cases senyorials.

Participa

Pots ajudar de moltes maneres a fer créixer El Camí, un projecte col·laboratiu que té la seva raó de ser en la participació de la gent del territori. Tant si només vols rebre informació de les nostres activitats com si vols prendre part activa en la construcció d’El Camí sortint a marcar el traçat pel teu municipi, trobaràs la manera d’implicar-te que més s’adeqüi a les teves preferències. Entre tots fem El Camí!
 

Registra't

Dóna a conèixer el teu municipi publicant un article a la Camipèdia.

 

Participa en la Secció de Caminades

Participa en organitzar una caminada a l'any a la teva comarca.

 

Fes-te soci/a del Camí

Entre tots i totes mantenim viu el Cami!

 

Fes-te amic del Camí

Estigues informat de totes les activitats.