Som:
09.272
amics del Camí
Els vetlladors del Camí al Pla de l'Estany
Ja tenim senyalitzat el tram del Camí al Pla de l'Estany, des de Serinyà a Santa Maria de Porqueres!
El passat 13 de maig es va senyalitzar aquest tram del recorregut del Camí amb la col·laboració dels Escoltes del Pla de l'Estany, que s'han convertit en els primers vetlladors d'aquest tram.
Des del PAS volem agraïr la col·laboració d'aquests vetlladors i us animem a fer el Camí!
Al següent enllaç podreu llegir la notícia que els caps dels escoltes han redactat explicant la seva experiència i animant-vos a fer-vos vetlladors com ells!
http://www.escoltesiguies.cat/girona/node/9539
Moltes gràcies!
Altres Novetats
-
El Camí a la Marina Alta: empremta morisca i mallorquina, està maquetada i només pendent d'impremta.
-
T'hi apuntes? El 8 i 9 de juny a una casa de colònies de Rasquera (Ribera d'Ebre)
-
El Camí de Vidabona: el camí cap a la plenitud, recorrent els mites de Xirinacs i Ramon Llull al Ripollès.
-
Durant els mesos de maig i juny tenim programades diverses caminades a la comarca dels Ports, L'Alt Maestrat, La Plana i L'Alcalatén.
-
Us adjuntem un parell d'articles sobre El Camí d'aquests actius amics i vetlladors del Camí a Mallorca.
































