Celebrem 4 anys del Camí al Montseny: Caminem tot el tram del Camí al Montseny!

Celebrem 4 anys del Camí al Montseny: Caminem tot el tram del Camí al Montseny!

Caminada de Sant Celoni a Vic

Caminada de tot el tram a final d'agost, com a cloenda de la celebració dels 4 anys del Camí al Montseny

Una oportunitat excepcional per conèixer ben a fons la història, les llegendes, la música, el patrimoni i les activitats socials que giren entorn del massís.

Etapes: 

Distància total: 89km 

  • dilluns 20 d'agost - El Baix Montseny: Sant Celoni - Santa Maria de Palautordera - Sant Esteve de Palautordera - Mosqueroles - Campins
  • dimarts 21 d'agost - Llegendes, poesia, Rellotges de sol i terrissa: Campins - Gualba -  Breda
  • dimecres 22 d’agost - El castell de Montsoriu: Breda - Arbúcies
  • dijous 23 d’agost - Entre castanyers: Arbúcies - Viladrau
  • divendres 24 d’agost - Entre bandolers, del Montseny a la Plana : Viladrau -Taradell
  • dissabte 25 d’agost - Els indrets de La Plana: Taradell – La Festa del Toca-Sons. Una de les festes populars més interesants del nostre patrimoni cultural, i itinerari dels espais històrics recuperats.
  • diumenge 26 d’agost - Els indrets de la plana: Santa Eugènia de Berga - Vic.
Opcions i preu: 

Preu amb PC (del sopar del dia 20 fins al dia 26) – 400€ (fins al 31 de juliol) – 490€ (després del 31 de juliol)

Preu amb MP (sense dinars o sopars) – 340€ (fins al 31 de juliol) – 400€ (després del 31 de juliol).

Es dormirà en fondes, hotels i cases de colònies.

Grau de dificultat: 
Mig
Termini d'inscripció: 
13/08/2012
Adreça i telèfon d'inscripció: 
Lluís Marmi: caminada@lleurem.com - 652 96 31 98 - 93887 17 53

Fes-ho córrer:

Mapa del tram

  • Mapa del tram
Aquest vincle no va enlloc